FAQs

Jak napisać recenzję?

1. Znajdź produkt ,który zakupiłeś.

2. Na dole strony odszukaj przycisk "napisz recenzję "

3. Nie zapomnij dodać swojego adresu e-mail aby otrzymać 5% rabatu na kolejne zakupy!

*Adres e-mail nie jest widoczny dla klientów sklepu oraz innych firm. Służy do wysłania kuponu na zakupy przez nasz sklep.*

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Jeśli produkt nie jest obecnie dostępny, nie będzie go można dodać do koszyka, jeśli jesteś zainteresowany zakupem konkretnego wzoru prosimy o kontakt e-mailowy sklep@omonaonline.pl lub telefonicznie: 692006557. Poinformujemy o najbliższej dacie ponownego dodania produktu na sklep. Możesz zostawić również swój e-mail, w ofercie produktu wyprzedanego. Poinformujemy e-mailowo o powrocie produktu na stan magazynowy. 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Wysyłkę realizujemy w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych.

Czas przesyłki jest zależny od kuriera, większość zamówień dociera w ciągu 2-3 dni roboczych do adresata.

Jakie występują formy dostawy?

firma kurierska ( wysyłamy kurierem Inpost)

paczkomaty Inpost 24h

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

przelewy24 - wygodna forma szybkiej zapłaty poprzez serwis transakcyjny

zapłata kartą debetową/kredytową

zapłata przez serwis Paypal

zapłata przez serwis PayU - szybkie płatności elektroniczne

przelew tradycyjny na konto bankowe podane w e-mailu zwrotnym

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 692006557

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera lub paczkomatem inpost , w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.

Czy produkty można reklamowć ?

Jeśli dany produkt ma wady fabryczne klient może dokonać reklamacji, odsyłając reklamowany produkt na adres siedziby naszego sklepu.

Prosimy również o kontakt telefoniczny w tej sprawie : 692-006-557

Rozpatrzenie reklamacji trwa do 7 dni od otrzymania przez nas reklamowanego przedmiotu.

Prosimy wypełnić dokumenty wraz z opisem uszkodzenia oraz odesłać produkty na adres:

Omona Monika Borowiec

Prężyce 53

55-330 Miękinia

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Gwarancja Jakości!

⭐Super Sprzedawca⭐

Kup na Allegro
Szybka Wysyłka

INPOST Paczkomat/Kurier

Bezpieczna płatność

7 dniowa gwarancja zwrotu

24/7 Obsługa klienta

Gwarancja szybkiej odpowiedzi!