FAQs
Jak napisać recenzję?
1. Znajdź produkt ,który zakupiłeś.
2. Na dole strony odszukaj przycisk "napisz recenzję "

3. Nie zapomnij dodać swojego adresu e-mail aby otrzymać 5% rabatu na kolejne zakupy!
*Adres e-mail nie jest widoczny dla klientów sklepu oraz innych firm. Służy do wysłania kuponu na zakupy przez nasz sklep.*
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Jeśli produkt nie jest obecnie dostępny, nie będzie go można dodać do koszyka, jeśli jesteś zainteresowany zakupem konkretnego wzoru prosimy o kontakt e-mailowy sklep@omonaonline.pl lub telefonicznie: 692006557. Poinformujemy o najbliższej dacie ponownego dodania produktu na sklep. Możesz zostawić również swój e-mail, w ofercie produktu wyprzedanego. Poinformujemy e-mailowo o powrocie produktu na stan magazynowy.
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Wysyłkę realizujemy w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych.
Czas przesyłki jest zależny od kuriera, większość zamówień dociera w ciągu 2-3 dni roboczych do adresata.
Jakie występują formy dostawy?
firma kurierska ( wysyłamy kurierem Inpost)
paczkomaty Inpost 24h
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
przelewy24 - wygodna forma szybkiej zapłaty poprzez serwis transakcyjny
zapłata kartą debetową/kredytową
zapłata przez serwis Paypal
zapłata przez serwis PayU - szybkie płatności elektroniczne
przelew tradycyjny na konto bankowe podane w e-mailu zwrotnym
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 692006557
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera lub paczkomatem inpost , w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.
Czy produkty można reklamowć ?
Jeśli dany produkt ma wady fabryczne klient może dokonać reklamacji, odsyłając reklamowany produkt na adres siedziby naszego sklepu.
Prosimy również o kontakt telefoniczny w tej sprawie : 692-006-557
Rozpatrzenie reklamacji trwa do 7 dni od otrzymania przez nas reklamowanego przedmiotu.
Prosimy wypełnić dokumenty wraz z opisem uszkodzenia oraz odesłać produkty na adres:
Omona Monika Borowiec
Prężyce 53
55-330 Miękinia
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.